Preskočiť na hlavný obsah

Stránky / Odkazy o paleo strave,



ktoré sú plné informácií, recenzií, tipov, inšpirácií a plné vynikajúcich receptov! Ukuchtite si tučné a zdravé jedlo :).

http://varimepaleo.sk/ - zatiaľ jediná Slovenská kvalitná stránka o Paleo strave :), Veľa chutných receptov :)
http://grasa.cz/ - zdroj informácií o paleo strave, tipy, recenzie a tiež málinko o zdravých sladkostiach na víkend :)
http://www.paleolifestyle.cz/ - Inšpiratívne recepty, ľahké a chutné.
http://www.veseleboruvky.cz/ - Nájdete nie len paleo ale aj raw, gaps, vegan recepty
http://blog.paleo-doupe.cz/ - kuchárka a zdroj informácií a kvalitných recenzií kníh 
https://veganpaleo.wordpress.com/ netradičná forma palea...vegánského palea, Inšpirujte sa bezmäsitými receptami
http://green-almonds.weebly.com – recepty z tejto stránky sa mi zdajú tak zaujímavé a polahodia oči! Len nie vždy striktné paleo :)
http://zivakultura.cz/tag/paleo/ - Nájdete nie len paleo ale aj raw, gaps, vegan recepty
http://paleosnadno.cz/ - ľahké, chutné proste mňam :)
http://www.foodfiltr.cz/ veľký zdroj informácii a zaujímavosti pre správneho pažrúta :)
www.zdravajsikrasna.cz - mix všetkého, nie len recepty ale aj čerstvý závan exotiky :)
http://terezabroschova.cz - Terezkin blog je dôkaz toho, že materstvo a paleo strava funguje spolu ruka v ruke.
http://www.fitnessguru.sk/ - mix zdravých receptov, nie len pre Paleo :)
https://rawmania.cz / - mix raw receptov....niečo dobré sa najde pre stravníkov sladkého palea :)

zdroj obrázka: caringnews.com

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prílohy nie len k mäsu.....Nové Inšpirácie

Aké prílohy používať k mäsu, keď sme ryžu a zemiaky vylúčili? Skúsili ste už niekedy bataty a karfiol? Uvariť a rozmačkať s kokosovým mliekom alebo ghee na hladké a chutné pyré? A čo tak zeleninu na pare? Pečenú zeleninu?  Je toľko možnosti, že po takom dlhom čase mi príde ryža a zemiaky ako veľká nuda na tanieri.

1. Pečená koreňová zelenina! 
Skúste nakrájať mrkvu, petržlen, cviklu, kaleráb na malé kúsky.  Pridať celý cesnak, prípadne ešte namixovať maslovú tekvicu navrstviť na plech vystlaný papierom na pečenie. Pokvapkať olivovým olejom nakoreniť a nechať piecť 45min. pri 190 stupňoch? Alebo skúste do zapekanej misky uložiť v štýle ratatouille :)


Pre inšpiráciu:
Pečená zelenina: http://varimepaleo.sk/pecena-korenova-zelenina/
Hranolky: http://varimepaleo.sk/hranolky-sladkych-zemiakov/
Zeler v paradajkovej omáčke: http://varimepaleo.sk/vynikajuci-hazankin-restovany-zeler-so-slaninkou-cibulou-a-paradajkami/

2. Pyré batatové, tekvicové, brokolicové.... Všetky sa pripravujú rovnako. Uvar…

Smoothie (smúty) – prečo je také zdravé a pár tipov na prípravu :)

Mixovaná zelenina/ovocie pomáha telu tráviť (zelenina rozsekaná na kúsky má narušenú bunkovú stenu, s ktorou ma telo pri trávení problém. Pri žutí, zeleninu tak nerozdrvíme ako mixovaním). Čo značí, že získame maximum vitamínov a výživných látok. Oproti šťave obsahuje väčšie množstvo vlákniny! Vláknina napomáha dobrému tráveniu, cukor sa vďaka nej vstrebáva pomalšie a stabilnejšie, zasýti viac ako šťava. Dodáva energiu, prečisťuje pleť a tráviaci systém, hydratuje a podporuje imunitu.

Základné kroky pre prípravu Smúty: 1. Tekutina (voda; mlieko - paleoťaci nezabúdajte na rastlinné mlieka ako kokosové, mandľové...; zelený čaj, kokosová voda, jogurt biely s najvyššim obsahom tuku aký nájdete) 2. Zelenina ( poväčšine je to špenát, kel, cvikla, uhorka, šalát) túto zložku je možné vynechať keď chcete ovocné smoothie 3. Ovocie 4. Na dosiahnutie hustejšieho smúty je dobre pridať avokádo alebo banán 5. (Ne)Osladenie (túto zložku poväčšine vynechávam ovocie je samo o sebe sladké, tak načo sla…

Tip na raňajky II. časť

Opäť sú tu inšpirácie na paleo raňajky!
Hneď v úvode by som sa Vás chcela opýtať. Máte záujem o tipy na večeru? Zo skúsenosti môjho okolia viem, že najväčším problémom je "Čo môžem jesť na raňajky, keď sa vzdám múky?" Samozrejme nemôžete jesť len praženicu alebo šaláty. To po Vás nechcem :). Sú rôzne iné možnosti. Preto tu máme druhé kolo, čo dobré si ukuchtiť na raňajky. Ja osobne dávam prednosť slaným variaci-am. Nabudúce Vám  prezradím aj sladké možnosti.

 Prinášam ďalšie tipy:

1.Zapečený grep - recept

2. Lososovo-omeletové sushi  Tri ingrediencie a máte hotovo :),
recept v publikácií: Daniel Green - Paleo dieta 

3. Zapečené avokádo s volským okom  Avokádo nakoreníme podľa chuti (olivový olej, cesnak, čierne korenie),   surové vajíčko umiestníme na miesto odkiaľ sme vybrali kôstku  a dáme zapiecť na  10-15 min. pri teplote 180.C
4. Tekvicové lievance  recept v publikácií: Sladkosti bez výčitiek
5. Praženica a cviklovo-mrkvový šalát
6. Omeleta so špenatom

 7. Avokadovo-paradaj…